nytt in, heh

Provet gick skitbra! Blev helt klart godkänt.
Efter det så jobbade jag hela dagen igår, ända till 7. Då åkte vi hem och åt, och idag har jag gått på stan och jobbat. Kom hem nu vid 7, åkte till Samarkand ikväll med. Köpte ett par svarta jeans och en vit stickad tröja. Dessa dagarna har jag jobbat för mamma och pappa, och stått på en jättestor mat-mässa inne i Växjö, var 40-45000 pers. där i år. GIGANTISKT. Gick t ex. runt en runda i Växjö och då ser jag plötsligt en svt-programledare, kommer inte på vad han heter nu... Ap-trött på att svara på "vad kostar det här?"
Så nu ska jag sova till på måndag när jag och Elin åker till Ingelstad på prao.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0