2012

Jaha, nu är det 2013... Hjälp, vad snabbt det har gått.
2012 har väl varit väldigt både bra och dåligt. Jag har mognat och lärt mig en hel del, hoppas jag. Börjat i 9:an och fått praoa två gånger, blivit ännu säkrare på att jag verkligen vill jobba med djur. Utvecklats inom teckning och foto. 
 
Jag har varit och enormt ledsen och enormt glad, glad när jag och kompisarna åkte till Liseberg och glad när jag praoade med Elin i Ingelstad. Ledsen när man måste bestämma sig för grejer som känns riktigt jobbigt nu, men är det rätta. Ledsen, när man känner sig helt ensam. 
 
Men de stora grejerna som jag kommer minnas av 2012 är väl året då jag: konfirmerade mig och fick åka till Stockholm och höra hemlösas och andra som haft det svårt historier. Året då jag fick moppekort. Året jag såg Beach Boys live. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0