still I'm responsible if people fall apart

tjena mitt bena!
igår så var jag då med pappa till hans "kunder" och han mönstra får och dom som har fårna hade bett mig följa med för att rida och sådär :)
när jag kom dit var det en kvinna eller vad man ska säg, som hade en häst där som tog ut sin häst och vi longerade hästen. Sen så sa hon typ klappa henne och gå iväg, jag bara jaha? Så gjorde jag det och hästen gick efter :D
Skitcoolt var det! Fast eftersom jag är van vid 105 i mankhöjd typ, och detta var islanshästar. Så det var lite stort ;)
Och så red jag i tölt och sådär med på en annan häst.
Sen så åkte vid till mormor!
Idag, ja, vad har hänt?
Nu sitter jag på brors rum och jag somna så fort jag kom hem. Har även fått en tid på sjukhuset? Eller vårdcentralen, tror jag det är. Som jag hade i våras, och fick antibiotika och en halv bortryckt tånagel, utan bedövning.
För min inflammerade tå, på Fredag på skoltid, så ska sätta igång att fjäska för Elin så att jag kan få låna en cykel, och även låna någon av mina kompisar. För jag har inte lust att vara där själv! Och mamma och pappa skulle nått annat...
Iallafall, min bror väckte mig vid 8? OCH MIN HALS JAG DÖÖÖR! Så jag gjorde en kopp te till mig och brosan, och han träna och jag chillar :D
Så nu ska jag öva lite på SO:n tills imorgon.
Puss, gonatt :)
Bild på mig och Elin från idag, besök även Julias blogg som bilden är ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0