Bikbok, äta och American Pie!

Efter skolan så kom jag hem och ringde bikbok och fick höra att dom hade 50% rea på allt, så jag tvingade min bror att åka in till Växjö. Hade lagt undan en vit klänning. Men hade lagt undan den inne i stan, så jag hittade bara en gräddbrun i XS. Så den tog jag, och jag tror jag stog 40 minuter i kö? Hemskt. Så egentligen tänkte jag köpa nått mer när de hade 50%, men det gick inte att röra sig. Får nog ändå sy in min klänning lite, den var lite stor..
Efter det så körde vi in till stan och åt på mcdonals och då kom vi på att vi kunde se på bio och vid kl. 21.30 så gick vi på American Pie Reunion. Rolig! Även fast jag bara sett 1:an.
När filmen var slut åkte vi hem och då var klockan typ halv 1? Och mamma och pappa var visst jätteoroliga. Ouppss..
Under denna tiden hade jag i alla fall haft cp-ont i halsen! Och mamma och pappa har nyss haft influensan och mamma ska in till doktorn idag och kolla om hon har lunginflammation. Så när jag vaknade idag så var jag så jävla täppt och har fortfarande riktigt ont i halsen. Så nu sitter jag hemma, vaknade nyss och ska vila lite nu igen.

Såhär ser klänningen ut:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0