smågrisar

Idag har vi haft våra fria val, första lektionen valde jag och Elin svinen. Så vi har fått göra fint i boxarna, men mest har vi gosat med den kullen grisar som kom igår-natt. Är två små Pelle-grisar i den kullen, så vi fick ge dom lite välling! Alltså två mindre kultingar än alla andra. 
Så gick vi upp och åt lunch, och nu sitter jag här ensam för Elin har häst som sitt andraval, och jag kossorna så jag börjar en timme senare. Imorgon är det sista dagen och det är sjuuukt tråkigt! Är så kul att få jobba på skoltid, med djur med! 
 
Måste berätta om festen med! Alla vi fyra tjejer gick ner dit, så tittade vi in på festen och pratade med några och vi ska på rummen vid 23, så när vi gick hem så var vi en halvtimme sena typ, så kommer fritidsledarna, ha! Fast dom brydde sig inte så mycket.
 
 
min lillgris, som Elin kallar Voldemort :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0