HEMMA!

gissa vem?!
ELSA!
kom hem idag vid 12 till ljungby, och när jag kom till sverige så var alla ifrån sverige superglada!
jag har haft det hur bra som helst, men samtidigt skönt att komma hem till mina kära vänner, som jag saknat så mycket och alla djur! Första jag gjorde var att springa till Elin och Julia, på hemkunskapen och jag och julia gjorde bullar och jag bara skratta, har typ sovit 4 timmar som mest under någon natt, i natt sov jag 1 timme och satte i halsen så jag råkade spy ;o KLANT!
ska lägga in lite bilder imorgon för inatt orkar jag inte :I
TACK SNÄLLA, SNÄLLASTE JULIA FÖR ATT DU GÄSTBLOGGAT! ♥
felicia har lärt mig lyssna på denna fina låten med ♥
dessutom har felicia lagt ut lite bilder, tack för den kommentaren felicia, gulliga unge ! ♥


Kommentarer
Postat av: Felicia

Naw vad söt du är elsa<3<3

2011-10-08 @ 13:33:57
URL: http://iamtheonlyme.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0