i will not make the same mistake as you did

hellååå, idag har hänt följande: musikquiz, faktiskt helt okej, till och med roligt. Drama, med världens coolaste kille, på allvar! Kul det med.
på rasten var vi nere och köpte två asgulliga sparkdräkter till vår lärare, alltså jag, elin och julia funderar starkt på att skaffa bebis bara för att kunna köpa kläder till dom! Fyfan, vad gulligt det är! Ja, alltså det var bara från oss, hon ska gå på mammaledighet och är vår favoritlärare så det var tvunget ju :D
sen så var det bara vanliga lektioner, tråkigt och hem.
Nu ska jag plugga lite till och sova. Hemkunskap tills imorgon och jag kan inte så mycket. Men jaja, jag är inte trött än så det är bara att sitta uppe lite.
Imorgon, vad händer då kanske ni undrar? Ja, jag följer med min Julia hem ♥ Efter att vi stannat kvar i stan och käkat pizza och köpt lite godis, mums. Mot kvällen vid 10? Så åker vi in till stan och går på metz och sedan åker vi hem igen och jag sover där? Toppen frågar ni? Ja, svarar jag :D
Höstlov frågar ni? JA FÖR HELVETE SVARAR JAG! ;)
FLUMMBILDER I LAGÅN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0