IT'S JULIA IGEN!

Hej på er kära Elsas läsare!
Julia här idag igen, ånej inte hon.. tänker ni, men jag ska faktiskt bara skriva på denna bloggen i några dagar till! Men jag har inte lika bra uppdatering på denna bloggen som jag har på min egna blogg, hinner inte riktigt med det som ni förstår. Har ju läxor och en häst att sköta också.
Sen har jag ett liv också, sitter inte vid datorn hela tiden. Faktiskt! Som idag tillexempel så var jag med Elin (Elsas och min andra bästakompis), och Adam (biffen) sjussade mig genom halva Ljungby, wow va coolt!
Japp, vad skulle jag mera skriva på din blogg Elsa?!?!?!
Ja ni, har ingen aning om vad jag ska skriva, tänker faktiskt lite på vad Elsa håller på med just nu, där borta i Danmark, hon sitter säkert och pratar med en finne, eller en norsk!
Nu ska jag öva på Engelska glosor, hihi, det är ju alltid kul.. fast nej.
Ha't gött! Hejdå :)
söt bild på mig, Elsa och Elin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0