Snabbt inlägg by julia

Tjaaa, julia här igen, elsa har fortfarande inte kommit hem ju.
På fredag kommer hon, som jag har sagt ett antal gånger, hähähähää.
Om ni vill veta vad jag gör så kan jag meddela er att Elin precis har åkt hem, alldeles precis nyss faktiskt.
Vi var idag igen, hihi, mysigt! Så nu ska jag kolla på Bonde söker fru, samtdigt som jag övar på so-läxa, roligt? nej inte speciellt.
Smsade förresten med Elsa innan idag, hon skrev att dom äter mackor hela tiden!!!!?!??!!?
Man kan ju inte mata barn med mackor, ge dom redig mat för hundans gubbar!
Sen skrev hon att dom skulle bowla typ, men hon skrev inget om att dom hade roligt.. konstigt.
Ni får ha det väldans bra hörni! Puss

And here is a very fin bild som ElsaPelsa har tagit, som visst låg på min dator, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0