ONE STEP AT THE TIME

hejsan, idag är jag helt deppad. Jag mår helt jäkla skit. Jag har fucking asont i magen, ont i huvudet och trött i allmänhet. Skolan var typ skit, okej, jag Elin och Julia hade askul men jag var trött och allt. Haha, måste berätta bara: Vi sitter såhär och typ skriver på ap:et, så går vår lärare och suddar på bänkarna, och vi är typ aströtta på henne! Så Elin typ ritar på bänken. Så har hon typ tårar i ögonen hela tiden? Och så typ Julia bara såhär: (alltså hon är inte där) Ame, du behöver inte lipa för det ! HAHAHA !
idag när jag kom hem så typ vila jag lite, och sen så var mormor här lite. Sen gick jag till fåren och fixade massor. Så nu slipper pappa, det är ju bra. Så nu ska jag duscha, och sen bara deppa.
Några bilder jag antar att ni aldrig sett.
Jag är fotografen, ja det är sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0