kebabrulle!

tjenixen, nu sitter jag och väntar på en fet pizza inte helt fel, där.
eller egentligen en kebabrulle, har nyss dukat och sådär. Jag är rättså duktig idag, faktiskt!
Vet ni dessutom vad jag ska göra imorgon?
Ska till doktorn vid 10 och då ska Elin och Hjulia med, haha fint namn där ;)
Men iallafall ska jag till doktorn med min tå som jag sagt, och då fick vi ledigt i några timmar för att cykla upp dit då (vi brukar cykla 3 på en cykel) och gå till doktorn, har en rätt så bra lärare ;)

Nu sitter jag och kollar på Zara Larsson, SHIIIIEEET! Vilken röst!
Kan inte lägga in ska lära mig, men klippa på namnet så kommer det upp.
Gonatt, nu ska jag äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0