when you there on your own

nu var det allt några dagar sedan!
Det som hänt sen sist, ja jag fyllde ju år. Dagen efter (Torsdag) var Elin och Julia här, och vi hade riktigt kul! Sen sov Elin här, och på fredagen var vi hos doktorn och han tog bort sårskorperna och la i sånt som fräter, gör ont som fan!
Satt och lanade igårkväll med Elin o Julia med, haha! Siiimsss
Idag ska jag försöka ta det lugnt är förkyld som fan och alla mina syskon kommer hem och imorgon är det kalas, för mig då. Men både jag och min bror är superförkylda. Men han har lovat att fixa lite här hemma, så jag kan vila lite :)
Så idag ska jag chilla och jag ska teckna och städa rummet och bara dricka så mycket te jag kan tills jag kissar på mig !
Ska visa imorgon vad jag har fått för fina saker!
haha, min klasskompis mamma ringde nyss, och vi har pratat en gång innan, men vi har får där hon bor och sådär, så visste hon typ asmycket om mig, att jag var förkyld och när jag fyllde år, haha ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0