det måste vara på liv och död om jag ska göra det här

Hajsan bloggen, kom rätt nyss hem tycker jag. Och nu sticker jag och bror till Momo. Ska nog äta lite och prata och såntära man gör hos mormorar, väntar bara på bror att vakna...
Hade inte hemkunskap prov idag, känns gött. Som Johan Glans säger, finns två sorters människor.. de som tar tag i problemen och de som lägger sig i fosterställning och hoppas att problemet försvinner. Woppwopp, jag tillhör tyvärr den sista själv.
Imorgon kommer Elin vid 12-tiden och så är det bara att sätta igång att jobba. Ett helt dygn utan Elin, nästan. Jobbigt.
Nu känner jag min hunger börjar smyga sig på, drack bara lite te när jag kom hem. Uh...

Livet rockar fett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0