"a womans heart is a deep ocean of secrets"

Erkänner mig som en redig bonne idag, klippte mina första får. Wopa. Det enda jag ska göra nu. Hoho.
Har spelat mitt favoritspel hela dagen, globetrotter. Riktigt cooling är jag.
Fick världens största påskägg av min bror och hans flickvän, riktigt söta är dom!

Sitter och glor på Titanic just nu, som jag troligtvis ska se på måndag på bio . När jag var i Danmark på nordisk skolresa så var vi på tivoli, där de gjort en utställning om Titanic, man fick se hur vissa rum var uppbyggda och sånt dom plockat upp ifrån skeppet. Allt var riktigt fint. Älskar filmen, en av mina absoluta favoriter. Och vem dreglar inte över Leonardo di Caprio ? ;) När han står där och väntar på henne när dom ska till 3:dje klass och dansa, och hon ser tillbaka på det som gammal. Favoritscenen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0