25-dagars lära känna mig.

Eftersom jag är väldigt trött när jag kommer hem vid halv 4, och inte hinner fota eller vara påhittig med bloggen så tänkte jag göra en 25-dagars lära känna-mig. 
 

Dag 1: Prestentera dig själv

Dag 2: Din profilbild med flest likes

Dag 3: En bild på personen som vet mest om dig.

Dag 4: En viktig person i ditt liv.
Dag 5 : En bild som visar hur du mådde förut.

Dag 6 : En låt som betyder mycket.

Dag 7: Åtta bekännelser.

Dag 8: Dagens outfit.
Dag 9 : En bild på en tid du saknar.
Dag 10 : En gammal och en ny bild på dig själv.
Dag 11 : En bild på din förra sommar.
Dag 12 : En bild på din favorit artist & en förklaring på varför han är det.
Dag 13 : En puss eller kram bild med dig och någon annan.
Dag 14 : Några favorit citat.
Dag 15 : En bild du tycker visar kärlek.
Dag 16 : En bild som får dig att le.
Dag 17 : En bild på dig och någon vuxen person.
Dag 18 : En bild på dig och någon i din familj.
Dag 19 : Din mobiltelefon.
Dag 20 : Bilder på ditt/dina favorit klädesplagg.
Dag 21 : Hur din drömkille ska se ut & hur han ska vara.
Dag 22 : Din nuvarande profilbild på facebook.
Dag 23 : Visa ditt rum.
Dag 24 : Saker du vill göra innan du dör.
Dag 25 : En bild på dig när du är osminkad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0