Dag 12 : En bild på din favorit artist & en förklaring på varför hon är det.

Min favoritartist är nog Taylor Swift, började gilla henne för ett halvår sedan och sen dess har jag varit fast. Så nu är jag en riktig Swiftie! Gillar henne för alla hennes underbara låttexter, känns som det är skrivet för bara dig ibland. 
Gillar alla hennes låtar faktiskt. Hon sjunger dessutom lite country som jag gillar och hon verkar vara en riktigt rolig och trevlig tjej! Hon verkar också omtänksam och så, hon har ju gjort en sång om en liten pojke som dog i cancer och en om world trade center. 
 
Mina favoritlåtar med henne är White horse och Forever and always -piano version. Fast många på den nya skivan är bra med! Älskar Ronan och I knew you were troble, särskilt pratet före så fint och sant.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0