Dag 14 : Några favorit citat.

Eftersom jag typ inte har puss och kram-bilder på mig och någon annan så tänker jag att jag hoppar över den.

Så till mina favorit-citat:
 
"Vi har alla både ljus och mörker i själen. Det viktiga är vilken sida vi följer. Det är det som avgör vem man är."
-Sirius Black, Harry Potter               
 
"I'm going to get old, walking across this thing"
   -Lejonkungen
 
"Sometimes you need to step outside. Get some air, and remind yourself of who you are and who you want to be"
-Anonym
 
"The more boys I meet, the more I realize it's only him I want to be with" 
-Anonym
 
"You gotta be strong, gotta move on"
-Sum 41, Crash
 
"Losing him, the only one who's ever known, who I am, who I'm not and who I want to be" 
-The Fray
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0