Jag älskar er ♥

Halloj kompisar (Elin och Julia). 
Ni vet att jag tycker ni är bäst, älskar er, osv. Men på allvar ni är bäst på alla sätt, ni är dom roligaste vännerna man kan ha. Det är omöjligt att ha tråkigt med er, ni gör det tråkigaste sakerna till helt okej. Ni har precis samma humor som mig, och det är bara vi som förstår när vi pratar med vår Benjamin-röst. Jag kan aldrig vara arg på er, eller säga nej, och det kanske egentligen är dåligt, men ni är fan oemotståndliga! Och alla våra miner, hade jag sett några andra som höll på sådär hade jag trott dom var psykiskt sjuka. Och jag är faktiskt bara helt mig själv när jag är med er. 
 
Och ni tröstar en alltid, Elin du är alltid gullig och förstående och Julia du får en att göra rätt saker, även om du blir sur på en ibland för att man är gnällig och jobbig. 
Och jag vet inte några som bråkar så lite som vi, jag vet inte ens när vi bråkade sist... Vi bara skrattar åt skiten, som när jag gick ut ifrån engelskan när vi var "ovänner", när läraren öppnade dörren satt Elin och pekade fuck you och skrattade, och seriöst, jag kan inte vara arg när ni håller på sådär! 
 
Så jag vill säga att jag älskar er, och jag uppskattar er fett mycket fastän att jag inte säger det. Och jag saknar er redan, för ni kommer inte hit förrens om 9 h och 42 minuter. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0