hello there, little bird

var ute och tog kort på lite fåglar innan, lite tips om ni vill fota fåglar ni med
1) Var inte rädd för att bli förkyld, du ska ligga blick still i snön väldigt länge, ta på dig mycket! 
2) Var inte rädd för fågelskit, stor risk att du får på dig.
3) Du måste veta var fåglarnas gillar att hänga.
4) Var inte rädd för att få träningsverk, som sagt du ska ligga blick still.
Om någon talade om detta för mig hade jag varit gladare just nu, jag låg blickstilla i 40 minuter och försökte fota dom där flygande pälsbollarna. En ful fågel bajsade på mig, ja det är sant. Jag visste var fåglarna gillade att hänga, problemet var att dom gillade inte att hänga där efter att jag började hänga där... Och min axel är död efter att ha hållt kameran på samma sätt i 40 minuter.
Men det var kul att ligga där, känslan när man tror man får en bra bild och bara se dom flyga omkring.

Måste fixa en annan design, så jobbigt. Men ja, det är ett måste nu.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0