boys in movies are so much better

I love you is just words until you find someone who make it sound that damn special


Tjo! Dagen har ju varit riktigt bra, jag och mina vänner har haft en underbart rolig dag! Skrattat så man nästan kissat på sig, fastän det gör man nästan varje dag med domdära!
Efter skolan var det konfa, tråkigt. Och efter det möte med föräldrarna om Stockholmsresan! Slapp i alla fall ha med dom till stockholm...
Ikväll kommer min syster hem och då blir man ju såhääär glad! :D
Kommer inte ha något liv i helgen, min brors svärföräldrar kommer hem till oss och sover här.. blu.

Men till viktigare saker!
Blev ungefär cirka såhär glad när man ser att man vunnit en bloggtävling! Typ den andra jag är med i? :D Roligt! Tack så mycket Mahtab! Klicka här för att komma till hennes blogg!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0