but my smile, still stays on

veckans avsnitt av anagina och mot alla odds, är nu slut och jag känner mig lika deppig som innan idag nu. Började nästan gråta i mot alla odds, så starkt liksom!
Får se hur det blir med skolan imorgon, hade feber innan ikväll. Men jo, så det får bli som det vill.

Satt innan och deppade (igen?) över att min dator är ensam där ute i världen någonstans. Tror den är i Tyskland... kan riktigt tänka mig hur den har den. Det sitter  två tyska män i kostym och röker cigarrer och spelar kort. Så säger en av dom.
-Scheisse Computer! Wir kapputten sie wann die Chef inte sehen!
Så skrattar den ena ett hemsk mörkt skratt och tar en sup!
Hahaha, läskiga tyska män! Datorn jag glömmer dig aldrig ♥ Matte saknar dig !

Har hittat en praoplats, jippie :D! Fick som jag ville ett djursjukhus, jippie! Jippie, jippie, jippie!

Kämpar på medans jag är sjuk, så lyssnar på två gamla godingar. Kämparlåtar här, ja.

you're the voice


show must go on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0