dont tell me youre sorry, cuz youre not

nu har jag nyss ätit frukost, töhöhö...
vaknade vid tolv tiden och läste lite och gick upp och bytte om för springning, så gick jag ut och sprang och runda. Är nog en av världens okondionastaste (?) personer känns det som. När jag sprang så regnade det och det var allmänt kallt, halt och jäkligt. Efter det blev det 50 situps och 10 armhävningar, haha mina armhävningar är en knyck på armarna ;)
Så duschade jag och hoppade i min onepiece, och åt frukost. Men nu ska jag ner och fixa i lagården.
Känner mig så duktig, faktiskt.
Idag är det näst sista dagen av lovet, usch... Upp vid sex var morgon, det är inte alls roligt!

bild sen nyår på oss tjejer ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0