ett seriöst inlägg

tänkte ta upp en seriös sak på denna bloggen för en gångs skull...
ibland blir man ju sådär jäkla skitsur, så att man bara vill skrika åt alla som kommer en nära, visst?
jag blir skitsur om någon härmar mig, men jag har väl lärt mig att behärska det eller hur man säger, men fortfarande kan jag bli hur jävla sur som helst. Men tex. härmning då, det beror ju på att en människa tycker ditt omdöme är bra och om det handlar om kläder eller liknande, att du har en bra smak!
Så försök ta det som en komplimang, och vet ni? Att bråka med sina vänner är inte värt det för en skitsak.
Det har jag lärt mig , att varför bråka om skitsaker? Du har ett liv, och slösa bort det på att vara sur på någon man egentligen älskar om skitsaker? Onödigt, som attans.

såhär känns det ibland
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0