spök-natten

tjenare, en hemsk natt har det varit! Som ni vet såg jag panoramal activity vid nyår, och inatt eller idag på morgon vid 6-tiden, så startade min dator utan anledning. Den var ihopslagen och bara började jobba, sen så stängdes den av igen. I 10 minuter så satt jag och stirrade och vågade inte röra mig... alltså jo, överreaktion. Men man blir ju bara så sjukt rädd och tänker inte så mycket mer. I alla fall, när jag äntligen vågar röra mig så ska jag tända adventsljusstaken och vrider om den ena lampan. Men några sekunder efter så slockar den, och sedan så lyser den igen! Alltså just då är jag så sjukt rädd så jag går (självklart?) in till mamma och säger det till henne, haha? Då sa hon att dom kanske jobbade med kablarna, men det var ju bara datorn som jobbade, om strömmen kommer och går så börjar alltid vår kopiator jobba med. Men det gjorde den inte?
Så när jag ska försöka somna igen så gosar jag med min katt så han spinner, skrämmer nog iväg dom flesta hoppas jag. Så lägger jag en bok över huvudet, så att spöket inte kan blåsa i det. Ja, det är sant.
Okej, överraktion. Men det var ju så sjukt läskigt. Nu ska jag tvinga julia att sova över här så snart som möjligt, så jag slipper sova ensam :o

gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0