sommar ♥

åh, ända sedan jag kom in har jag kollat på Sos -vilda djur. Började nästan gråta när dom skulle avliva världens sötaste rådjurskid, så var det sådär piggt att man kunde räddat det om man fått. Fast ingen får göra det i Sverige, ååhhh.
Och världens sötaste knubbsälsungar. Jag dör så söta dom små djurungarna är!

Kollade in på min gamla blogg innan och min blogg har varit lite tråkig på sistonde, så här kommer bilder ifrån sommaren, liseberg och tyllesand med syster, hade mina sommarhästar och var ute och gick och fotade massor och var snyggt brun.





ge mig denna brännan !

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vilken ras är de fina hästarna? De var jättesöta! :)

Svar: De är minishettisar :)
None None

2012-01-26 @ 16:14:15
URL: http://ollesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0