hemma

Hallåja, äntligen hemma. Frukosten var för det första grym! Bodde på ett hotell som hette Raddison, låg mitt i mot centralen, så det var centralt och bra. 
Idag gick vi först till trädgården och jag fotade en del, och så åkte vi hemåt och på vägen stannade vi på Ullared och åt, och sen shoppade vi tills dom stängde. Hittade även en vilsen liten tjej, som tappat bort sina föräldrar, så jag gick med henne till kundtjänst och så var det ingen där så då letade jag upp en kille som jobbbade där, och så blev det ett litet äventyr. Och hon höll mig i handen hela tiden, awww. 
Köpte lite saker, men inte så mycket, var ju där förra veckan. Blev en till jumpsuit, en bh och värmeskyddande spray som håller håret rakt med.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0