stranden med Julia

Gick upp rätt tidigt, och så kom Julia hit på sin fräna moped. Avundsjuk, jao. Så åkte vi till min grannes hundar och gick ut med dom, for hem för att vi glömt vatten. Och körde till stranden och var där och solade och badade, och kollade på människor. Åkte hem och kom på att vi skulle göra cupcakes, så vi körde till Ryssby och handlade, och sen hem igen. Bakade fula cupcakes och sen åkte Julia hem. 
Sen har jag firat min syster. Och nyss cyklade jag till min granne, ska passa hennes blommor. 
Och nu ska jag ner till ladugården, för idag kör Pappa till Värmland, så det blir att ta hand om småttingarna nu. 
Som belöning åker vi till Göteborg på söndag och kollar på the beach boys, skitcoola. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0