10 små sanningar

10 sanningar, p12igt men that's okey.
1. Vår mentor blev tårögd idag, för jag, Elin och Julia är så trevliga och helt amazing. På allvar. Hon kramade om oss och allt. Alla lärare tycker vi är solstrålar. Trevligt!
2. Jag bryr mig faktiskt inte om jag är populär eller inte, jag har mina vänner, det är dom jag behöver. Hellre 2 bra än 20 falska.
3. Mina två vänner är värda mer än något annat i mitt liv. Dom är helt enkelt bäst. Vi är så tajta liksom, som systrar, dom är 2/3 av mig.
4. Jag gör mat rätt ofta hemma, dels för att jag tycker det är kul och dels för att mina föräldrar gör mat så sent.
5. Jag, Elin och Julia började nästan gråta när en kille tog av sig tröjan här om dagen. Men det var ju så fint.
6. Jag har någon slags fobi för kometer.. när jag ligger i sängen på natten så hör jag en lastbil, det kör aldrig bilar här förbi men när det gör det..., så tror jag att det är en komet och att jag kommer dö och att hela jordens befolkning kommer utplånas. Det är fett läskigt.
7. Jag är rätt dålig på att ljuga och Elin och Julia vet precis om jag döljer något eller om jag inte kan säga något. Så genomskinlig, eller så känner dom mig för bra.
8. Jag är beroende av The big bang theory, går i våger det där.
9. Jag vägrar kolla på skräck sen jag såg Paranormal activity, aldrig igen. Jag såg inte bra på flera veckor.
10. Jag gillar att leka i skogen, hehehe. Riktig skogsmulle, plocka blåbär och svamp och paddla kanot och plocka blommor, och såntdär. Thats's good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0