halv 4, uopss.

haha, heeej!
vaknade för knappt en halvtimme sen, så jag har lite panik! Alltså allvar, jag vaknade vid halv 4? Jag vaknade en gång vid 10, och då somnade jag om , för jag var trött. Men så vakna jag vid halv 4 och kolla på klockan, och min mobil cpar ibland. Så jag bara  WTFF?!!?!!!! Fast sen sprang jag in till min bror och bara -VAD ÄR KLOCKAAAAN?! Ja, fast då visade det sig att den faktiskt var halv 4 -.-
Fast jag var uppe länge och kollade på idol och lite annat, fast det gick åt helvete. Det andra alltså, inte idol.
Och sen har jag drömt massa inatt, om elins nya hem vid havet, där det ligger döda sjömän under filtar i vaggor och de döda händerna sticker fram! Äckligt? JA!
Sen gick jag in på väns blogg, och upptäckte att det visst var gudstjänst idag, oupsss. Får ringa och prata med mappan. Kommer säkert inte kunna, aja. Sådana smällar man får ta ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0