mys-planerna som försvann

mormor igår, gott med mat! Kollade lite på tv och åt mest, tihihi.

kyrkan idag på morgonen, inte så mysigt. Men träffade min fajna vän Julia! Så det var inte så hemskt...
På vägen hem köpte jag och syster massor av frukt och glass till efterrätt ikväll, mamma fyller år. Mums!
Har inte fått sova ut alls mycket nu på jullovet? Den 22 var jag hos julia, julaftonen var jag i kyrkan, igår skulle jag ut med min grannes hundar, och idag kyrkan. Pust! Fullt ös, medvetslös?!
Så fort jag kommer hem nu förtiden kryper jag ner i min onepiece, så mysig! Nu ska jag kolla weheartit och kolla på film, whitefang. Förövrigt bara mysa till det. MYSA som jag brukar säga. Fast nu är inte mina kompisar här, så det går inte -.-

fän, nu kom min syster och sa att vi skulle in till samarkand nu, åhåhåhåhå jag vill dö. Jaha, där gick mina mys-planer upp i rök.
kan man åka dit i onepiece??


saknar digggggggg kååååååmpiiiiiiisss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0