bilder med blixt

hemma istället för att vara med kompisarna, tråkigt. Ont som fän i magen... men ni får se mina nya kläder från igår som köptes. En vit-svart randig transperant tröja, med längre bakdel om man säger så, 3/4 dels långa armar, från gina. Och en mörkblå tröja som är lite vidare nere, med långa armar, som inte är så snygg om man bara har den, men om man stoppar in den i ett par jeans, så blir det helt ok! Från gina den med.
+ en vit stickad tröja jag fick från syster.
+ min nya one piece, jag fick i julklapp av mamma o pappa.
ENJOY!
SVART-VIT TRÖJA

BLÅ TRÖJAN

helt vanligt

instoppad i byxorna

med skärp i midjan


onepiece

 

vit stickad olle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0