random inlägg by julia

WAAAAAA HEJ :D:D:D!
Ni tror säkert att Elsa har gått och dött eller något liknande, något åt det hållet ni vet, blablabla.
MEN VETNI!??!?! jag träffade henne senast för en timme sen och jag är 100% säker på att hon lever i högsta grad! Om hon inte gått och dött på den timmen nu förståss? Men nja, det får vi hoppas på att hon inte gjort..
Vet ni varför jag bloggar här istället för Elsa? Nej det vet ni inte, uhuuhuhuhu. Ska jag säga? Jaaaa okejdå. Hennes lilla dator är sönder, det är en sorglig historia faktiskt! Den blev halv :( Hennes skärm är halv, bhuuhuh. Men den är på lagning! Så hoppas dom limmar den med karlssons klister eller något liknande!
NU SÅ HOPPAS VI PÅ ATT NI HAR LÄST DETTA!!!!!!!! för om ni inte gjort det, så dödar jag er. huhuuhuh, fast då har inte elsa några läsare kvar, STACKARS HENNE :(
Men nu ska jag blogga på min egna blogg - som är hääääääääääär!
HEJDÅ ELSAS KAMRATER, OCH NU FÖR TIDEN ÄVEN MINA :D!

Och eftersom detta inlägget inte är något random at all typ, så måste ni få en lite rolig bild på min katt med!
Åsså en bild på mig, Elin och Elsa, som förövrigt är världens finaste veeenär ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0