overcome your fear.

hahaa, gissa när jag vakna idag? KL.2! Haha, lyckat Elsa :D
Mamma och pappa är inte hemma så brosan väckte mig och bara -ey, pajasbarn upp, klockan är 2..... och jag bara -WTF?!!!!!
Inte så konstigt om man somnar vid 7, kanske....
Just så gick det till, enormt intressant. Men nu så ska jag först duscha, för att jag ska kunna platta håret ikväll och sen ska jag fixa alla mina läxor resten av dagen, inte alls kul men måste göras.
Så pusspuss,
+Elin och Julia, saknar er massor! Har bestämt att vi ska sitta på taket och käka godis på den där rasten på onsdag ♥
Eller så har ni kanske bestämt någon konstig diet när jag varit sjuk, för det brukar ni göra, då kan ni äta morötter :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0