show them all the beauty people has inside

jamen tjenare ! Sitter just nu i Juuuulias rum och hon är och duschar, ska även jag hoppa in i duschen så snart hon är klar, fast dom har två duschar, men ändåååå...
ska sova här då ikväll, fast det är typ hemma för mig :) Jag är här ganska mycket, och som hos Elin!
FICK EN JÄTTEGULLIG PRESENT FRÅN JULIA INNAN, EN STEN DÄR DET STÅR KOMPIS <3 FIN!
Men iallafall, back to track. Ska äta tacos och sådär ikväll och äta upp en fet godispåse från Hemmakväll!
Sen så imorgon så ska vi till konfan för första konfirmationen och på söndag med, men imorgon  är det ifrån 11-21!!!
ASSO SHIEEEEEEEET!
Har redan nu skrattat så mycket att jag kissat på mig typ!
HAHA, jag bara (vi skulle få ner en pinne i jorden och Julia står på en brunn) - Om släggan går sönder nu, så dör jag, det förstår du va?
2 sekunder senare,  bang! Den går av på min arm, värsta muskeldödaren !
Men nu är hon klar, så hejhej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0