allt jag vill är att du ska vara lycklig

Nu har jag ätit igen, och det var jag som gjorde mat idag igen. Puststönstånk. Närå!
Fick bli bruna böner och fläsk, bara för att jag bor på landet!
Imorgon blir det skola för både mig och Julia! Taggar tillsammans, fast båda är nog lika sega. Palla skolan liksom..
Sitter och tänker på om torsdagar är jobbiga eller kul? Matte, idrott... okej, nä dom suger.

Tänker lite på praon, nästa vecka. Stackars er, ingen som bloggar... Kanske kan be Julia att slänga in nått inlägg. Ska praoa på ett djursjukhus, eller dom fixar mycket med päls och klor och sånt där med. Är liteee nervös, sådär.
Ska i alla fall inte bo hemma och där finns inget internet. Tråååååkigt.
Men nä, nu ska jag kolla lite the big bang och sedan sova ! Sov gott finisar :)


Förresten, slänga in lite weheartit-bilder? No problema. Har liksom suttit i 3 dagar och kollat sånahära bilder.















Kommentarer
Postat av: cajsa tapper - fotoblogg

sv: Tack du, det gjorde min kväll! :)

Och det går nog bra på praon ska du se, vet precis hur det känns att vara nervös och sådär.

Kramar!

2012-02-29 @ 22:53:00
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/
Postat av: Elsa

sv; roligt att du gilla't !

Det får vi hoppas...

kramisar !

2012-03-01 @ 15:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0