hemma!

hallåja, äntligen hemma säger jag.
veckan i stockholm har varit mest superkul men lite jobbig med. Alla i vårt rum (vi var 5) blev sjuka och en av dom ligger kvar i stockholms sjukhus över natten. Julia mådde inte alls bra heller på vägen hem, tycker så synd om min stackare <3 Något med influensa tror jag..
Annars? Har hjälpt till att ge ut mat till uteliggare vid S:t Clara kyrka, har haft lektioner, lekt lekar, fått supergod mat, gått dumma tipsrundor.
Idag var vi på plattan och fick shoppa lite, men jag, Julia och Moa mådde rätt dåligt, särskilt Julia, så det var inte så kul. Köpte 3 tröjor, kan visa imorgon.
Vi fick lyssna på en före detta kriminell idag också och han var så himla duktig, obeskrevligt att höra det där, satt och grät och han stirrade rakt in i mina ögon och jag lipade verkligen.
Berättar mer imorgon, ska sova lite nu. Gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0