FREEEEIIDDAAAGG !

hallåja, har varit helt drogad sen jag kom.
uhuhuhu, pratade nyss med mormor i 50 minuter!
men i alla fall..SKOLAN IDAG ! Känner lite att jag saknat Julia och Elin som fän. Men Elin var sjuk idag, när jag äntligen blir frisk. Buhuhu. Jag och Julia hade i alla fall riktigt roligt, saknat den dära pajasen ♥
Köpte lite godis på lunchrasten, gömde oss i en trappuppgång. Skrev prov efter det och fuskade lite med Julia... Gjorde spaghetti och köttfärssås med Julia och Olsson, fäsen vad roligt det där var. En dalänsk gris! Men guuud va kuuul. Som ni ser på bilden var allt superbra. Olsson står bakom mig om ni undrar vad det är för konstigt.
Men allt detta kan ni se på Julias blogg, bilden är snodd. Heheheh, klickklick!
Nu ska jag ner och äta eller nått. Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0