tidigt, alldeles för tidigt

hejsan, mitt tillstånd är rätt kritiskt just nu om man säger så. Jag har varit vaken i 2 timmar nu, alltså jag vaknade vid tjugo över fyra och mår hur dåligt som helst. Ska iallafall försöka släpa mig till skolan, bara för att efter skolan ska vi filma en svenska-grej, hemma hos Elin med Julia och Adam. Och jag måste typ vara med. Jag somnade vid 1 med, jippie 3 timmars sovning. Men mamma brukar säga att man klarar en dag och mår jag hur dåligt  som helst, stannar jag hemma imorgon.
bra att ni vet min plan, erkänn?
Sov gott vidare för nu ska jag platta håret och sådär och kolla Rio , så söta! Hhaha!

ps. katie kan ha något att göra med mitt minimala sovande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0