fill me with your poison

Igår: Syster var inte hemma när jag kom hem, sprang en runda och kände mig duktig. Situps efter det. Duschade, fixade hårinpackning och lite annat. Somnade lite i soffan, sen kom syster äntligen hem! Med köttfärs och godis. Jag fixade maten, såklart. Vi kollade lite på tv, sen somnade jag.
Idag: Skolan var helt okej, film och raberberpaj. Sista hemkunskapen troligtvis.. Pratet om Liseberg fortsätter.

Kunde inte dra ut för att springa idag, tyvärr, har sådan jävla träningsvärk.
Nu ska jag dra ut till mina sociala får, ha! Bara för att en hade lammat. Denna natten ska jag kolla på lejonkungen, har jag bestämt mig för, en av mina favoritfilmer. Ska sitta och komma ihåg saker, sorgligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0