andramarstvåtusentolv

Sicken dålig uppdatering, va?
Har varit i staden med Julia efter skolan, vi hittade ingen skjorta. Deppigt värre. Så vi köpte godis på hemmakväll istället. Tjatade ut en busschafför om vägen, heheheheh.
I skolan då? Hängde med vår favorit Olsson och gjorde god mat. Jag fick cred typ! Coolt, enligt min hemkunskapslärare kommer jag typ bränna vatten. Det går inte, jag vet...
Tyskaprovet gick satans dåligt, missade visst massa när jag var sjuk. Sorgligt. Ska göra om det efter praon. Vi tre tjejer fick även ett uppdrag, att fixa ett disco för de små äckliga ungarna. Det gjorde vi i höst med, ungarna älskar oss!
Nu ska jag ta mig i kragen och gå ut till ladugården och fixa lite där, sen skaaaajpe och äta godis, hehehehehe.
Ska äta någon middag med mina föräldrar, för dom är riktigt tuffa. Waw.
on tha baws today.
lindex, prövade en random tröja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0